Ida Nordqvist

Freitag

Publicerad 2012-04-20 15:08:33 i Allmänt,

Trosan ! Hur står det till med er ?:) med mig är det fint ! Har precis smällt i mig massa choklad och vunnit 50 kr på Triss! Dock så köpte jag två så gick varken plus eller minus ... Men nu kan jag ju få två nya och då jäklar ;) Sitter och väntar på att klockan ska gå så att nån kommer hem från jobbet så jag slipper sitta själv i Martins hus, inte så rockigt nej ! Sämst väder är det också .. Regn och snöblandat man blir så deppig då och får ingen motivation alls som man kan få när det är solsken och varmt ! Åh solsken och värme ! Drömmer mig bort utomlands jag skulle kunna åka i morgon! Nu ska jag gå upp och sno datan eller tvn eller något .. Kanske äta? Det brukar jag göra när jag har tråkigt. Kollar i kylskåpet minst 10 ggr! Ha en fin helg på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Things will change, Life goes on.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela