Ida Nordqvist

Hej

Publicerad 2012-04-25 20:01:54 i Allmänt,

Tjoho! Idag har jag varit i lugnås i kvarnstenes skola och jobbat :) var faktiskt jätte kul. Är faktiskt lite så där neggo när de gäller att vara vikarie i en klass för det brukar bli väldigt rörigt och stökigt och såå men idag var jag med i klass 6 och hjälpte till , så var inte själv . Och det gick super bra. Dom var så snälla och lugna det är lätt det bästa stället jag har varit på! ( förutom mitt fritids uppe på högelid<3) åkte upp dit en sväng och lämnade en timrapport som jag hade glömt att lämna in och Gud vad jag kände att jag saknar det stället och dom ungarna där nu när jag inte har varit där på ett tag :( men jag kommer förhoppningsvis få sommarjobb där så det är skönt det !:) I morgon blir det praktisera på dagis igen .. Om jag inte får jobb så klart ! Men det vet jag ju tyvärr aldrig innan. Men vi får se! Puss å kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Things will change, Life goes on.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela