Ida Nordqvist

Hej på er

Publicerad 2012-02-21 19:30:37 i Allmänt,

Tjoho. Längesen jag skrev nu menmen! Jag har börjat jobba på fritids nu igen . Har fått 3 veckor nu och sen en vecka lite senare sen . Så det är riktigt härligt :)! Martin har börjat praktisera i Hjo vet inte hur länge han ska göra det men men.. Vi är duktiga på att sprida ut oss vi och det blir nog inte bättre i höst precis :/ .. Aja. Mycket kan ändras , man vet aldrig vad som händer i livet !:) I morgon ska jag träffa min bästis i Skövde :) fast stackarn har blivit sjuk så vi får se hur det blir med det, om hon orkar. Hoppas! Saknar tösen ju ! Har tröttnat på min design igen på bloggen , tycker den är så mörk och dyster ;p hihi ska försöka ändra den själv , det kommer nog inte gå så bra men ska försöka! Nu blir det kika tv, mot alla odds ikväll ju, det är spännande !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Things will change, Life goes on.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela