Ida Nordqvist

Trött

Publicerad 2012-02-15 09:27:56 i Allmänt,

Jag är trött... Ullared igår var roligt , köpte endel skojiga saker !:) Var snökaos när vi åkte hem så jag hann inte med sista bussen utan tog bussen halv 6 i morses från Tidaholm .. Dock har jag inte sovit något förns kl 03;15 i natt för då skulle Martin åka lastbil med en kompis och efter det kunde jag inte somna om. Så nu sitter jag i skolan med 4 andra knäpptysta muppar..(nä men dom är säker trevliga om dom hade någon talförmåga :) .och fryser och känner mig nästan sjuk , men det tar väl på kroppen när man flänger hit och dit hela tiden och inte får så mycket sömn och det blir att flänga runt resten av veckan med.. I kväll eller i morgon bitti tillbaka till Tidaholm för då är det tatuering som gäller !:) sen tillbaka igen för taco mys med tjejerna på fredag och sen tillbaka till Martin och sen hem på söndag ... Jävlar vad flängit! Men finns faktiskt inte så mycket att göra åt det . Tänkte bara vara här en timma till ca för sen måste jag hem och sova lite.. Kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Things will change, Life goes on.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela