Ida Nordqvist

Sista kvällen

Publicerad 2012-07-30 22:25:18 i

Nu ligger jag här .. Om 2 timmar fyller jag 20 om jag ska vara ärlig så pirrar det nog lite i magen ... Fast det är nog vara för jag är lite orolig för att gå till systemet ! Haha . Allt annat pirr och nyfikenhet som man hade när man var mindre är ju totaly gone! tråkigt men sant. Jag kommer iallafall fira min födelsedag med nära och kära :) först ska jag upp och jobba 6 till 14 sen hem och invänta släktingar :) tycker det alltid är lite jobbigt faktiskt att stå i "centrum" när man fyller år och folk ska gratta en man blir väldigt glad, det är ju klart men ändå känns det lite obekvämt allt . Men jag hoppas att det blir en lyckad och bra dag imorgon :) puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Things will change, Life goes on.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela