Ida Nordqvist

7/3

Publicerad 2012-03-07 11:05:31 i Allmänt,

Hej på er . Är hemma från jobbet idag med.. Sov ganska dåligt i natt och har fått mer hosta och snor i näsborrarna . Hihi .. Fräscht ! Men dock ingen feber idag , så hoppas den håller sig borta nu :) är lite rastlös. Har varit nere och lämnat in psykologi boken , för har ju hoppat av den kursen för vill praktisera på dagis ist när jag har jobbat klart .. Idag blir det lugnt . Kolla på Moas soaré ikväll och göra klart nere i mitt rum . börja packa lite också :) kommer ha mina knallrosa termobyxer med en vit jacka och min rosa mössa i skidbacken På lördag , jag kommer synas :D ! Nu ska jag fortsätta med att sitta still och låta mina ny målade naglar torka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Things will change, Life goes on.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela