Ida Nordqvist

Fredaaaag

Publicerad 2012-03-16 14:06:51 i Allmänt,

Hej alla söta ! Sitter hemma i Martins hus heeeelt själv. Ingen är hemma och jag går runt och strosar. Har sminkat mig och valt kläder tills i kväll! :) tror jag... ;) Om 2 timmar ska jag ta en buss till Hjo för att sedan där byta buss till tibro :) det vankas festligheter ikväll ! Förfesta hos bästis och sedan ut i Skövde :) hoppas på en lyckad kväll! Det är jag Julia Hanna och Kristina som ska gå ut. Men Hanna är vår chaufför :) nu vill jag bara att klockan ska gå för det här börjar bli långtråkigt ! Puss på er ! .v

Kommentarer

Postat av: Din syster =)

Publicerad 2012-03-18 13:02:12

va fin du är Syrran<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Things will change, Life goes on.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela