Ida Nordqvist

Hallå

Publicerad 2012-03-05 10:46:27 i Allmänt,

Tjosan. Var ett tag sen ja !:) i helgen var jag hos Martin men han och hans familj har blivit sjuka så det blev en mycket lugn helg.. För lugn nästan för jag har fått jätte ont i nacken för att vi bara har suttit/legat i soffan typ.. Men men. Jag vet ju att man inte orkar göra så mycket när man är sjuk. Nu får jag bara hoppas på att jag inte kommer få influensan .. Är ju ganska stor risk eftersom jag har varit hos dom hela helgen som alla har varit jätte sjuka.. Jag får ta fram stålkvinnan i mig och bekämpa sjukbacillerna !! Ska jobba nu denna sista vecka . Fast bara till onsdag för sen på torsdag ska jag och Martin till karlstad och hälsa på hans broder med flickvän också ska vi upp till hovfjället och åka skidor med dom en dag :) ska bli riktigt skojjigt! Men först är det jobb i några dagar. Idag blir det dock en kort dag 12 till halv 4 bara. Efter det ska jag hem och fortsätta med mitt rum! Har hel möblerat om :) det kommer bli skit bra när det är hel färdigt har lite speglar och sånt att flytta på först. Jag vill blondera mig någon dag snart igen :$ vill verkligen bli blond och få en fin naturlig färg som inte ser Traschig ut.. Så vi får se hur det blir med det! Vill hinna med att träffa bästis i veckan med ju.. Idag kanske ? Puss på er!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2860766/images/2012/pic_192501452.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Things will change, Life goes on.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela