Ida Nordqvist

Neeeej

Publicerad 2012-03-06 10:13:40 i Allmänt,

Det är inte sant ... Jag har blivit sjuk :( kände igår på jobbet att jag gick runt och frös och när jag kom hem blev det inte bättre. Febern började smyga sig på så jag tog en Ipren och somnade sen i min säng. Idag trodde jag att jag var bättre men är osäker nu.. Hostig och frusen och orkar inte göra något än att ligga i soffan :( och Moa som har sin soaré i skolan i morgon när hon ska dansa och vi som ska åka till Karlstad om 2 dagar och åka skidor. Men jag ska med !! Om det är så att jag får gå på piller! Och mina två sista dagar på jobbet med .. Dom behöver jag ju! Hoppas att jag kan gå dit i morgon ändå eftersom det är min sista dag då. På typ bara 3 veckor men ;) för sen ska jag vara där en vecka till i slutet av mars. Får fortsätta kolla på något skit som går på tv och vila i soffan. Har en ny soffa förresten :) mycket snygg och stilig och skön! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Things will change, Life goes on.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela