Ida Nordqvist

1 maj

Publicerad 2012-05-01 21:30:31 i Allmänt,

Hej på er nära och kära :) och ikke nära och okära! Ligger i min säng och är helt slut efter en mycket händelserik helg. Bad i fredags med tjejerna, hur mysigt som helst! Fiskat massor. Varit på grillfest i lördags. Chilldag söndag För min käre pojkvän var en aning bakfull.. Mat och drickarkväll hos Julia och Oskar i går mycket mysigt! Synd att det bara var jag och Julia som var partysugna så det blev en lugn kväll och alla blev trötta :p men det var roligt ändå:D får vi absolut göra om! I morgon är det jobb och skola och allt sånt igen. Själv ska jag till dagis... Om jag inte har tur att det ringer något jobb i morgon bitti så att jag får jobba ist :) Målat mina naglar orangea ikväll. Blev riktig snyggt faktiskt! Fast skulle vara ännu snyggare om man var brun till den färgen.. Ska börja sola solarium nu och bygga upp en liten grund innan vi åker till Grekland den 11 juni 😃 Jippi ! Puss på er det var lite från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Things will change, Life goes on.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela