Ida Nordqvist

Onsdag

Publicerad 2012-05-16 22:39:27 i Allmänt,

Hej på er. Hoppas det är bra med er! Idag har jag jobbat lite på fritids :) var roligt, längesen jag var där nu. Jag har fått sommarjobb där också så det är ju kanon bra!:) vet dock inte riktigt när och tider och så men det blir nog hela Juli + kanske lite till. Jag och Julia var på teaterstudion i kväll och såg på 2ornas scener. Riktigt duktiga :)! Från det ena till det andra , har fått jätte ont i min fingertopp:( den är varm och pulserar men det syns ingenting förutom att i mitten på nageln är det typ ett litet hål som det kommer var ut ifrån :s alltså inte nagelen som växer ut utan i nagelen i mitten som man typ målar naglack på eller hur man ska förklara ;) har väl fått in en liten basilusk eller något där i. Hihi.. Fräschast. I morgon är alla lediga och jag har ingenting planerat alls! Vilket är ganska tråkigt .. Får se vad som dyker upp. Nu ska jag sova , Godnatt med er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Things will change, Life goes on.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela