Ida Nordqvist

blask

Publicerad 2012-11-27 15:18:23 i Allmänt,

Hej på er. Vilket äckligt väder det är idag, regn med lite snö i. usch! Kan väl snöa ordentligt om det ska snöa så det lägger sig på backen och blir fint =)
 
 
Idag annars har jag inte gjort något, åkte hem från Martin imorses och har suttit mest vid datan och degat. Funderar på om jag ska åka och köpa hårfärg och blondera håret lite ;) men får se om jag orkar..
I morgon ska jag till PEC och fortsätta utbildningen och se om jag får jobb där sen! Hoppashoppas! Så att jag kan skaffa mej en lägenhet. Helst i Tidaholm då, men då får jag ju pendla och det tyckte inte mamma om ..Får kika upp det där med busskort!
Det blir en lugn vecka annars. Längtar till helgen ! Då blir det kalas för Martins systers barn och sedan till Tibro på kvällen på förfest med dem flesta mupparna från estet! mys! <3
 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Things will change, Life goes on.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela