Ida Nordqvist

Den mörker tid nu kommer

Publicerad 2012-11-14 15:47:16 i Allmänt,

Hej på er. Hoppas det är bra ?:) Med mig är det fint. Varit en seg dag idag och har inte kommit på något att göra mer än att packa upp massa saker, lägga ner grytor, tallrikar, bunkar i lådor. Jag och Julia var nämligen i Karlstad igår och tömde en stor del av lägenheten. Kvällen blir lugn. Känns som om klockan är kväll fast den bara är 20 i 4. Blir mörkt så himla fort och jag blir så slö och trött av detta. Hoppas de kommer snö snart som piggar upp tillvaron lite (; En sak till som hände igår. Jag har fått jobb ! Telefonförsäljare i Mariestad. Visst, kanske inte det mest fashion jobbet men ser ändå fram emot det och hoppas så innerligt att det ska gå bra och att jag kommer trivas, börjar på Tisdag :) PusS på eR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Things will change, Life goes on.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela