Ida Nordqvist

Puss

Publicerad 2013-01-14 22:20:44 i

Hej vänner . Ligger i min säng nu och ska försöka sova. Känns som om det är för mycket i hjärnan för att kunna slappna av. Nu är det klart, nästan iallafall väntar bara på att få kontraktpapprena hem skickade men jag flyttar alltså den 1 feb. Om ca 3 veckor , helt sjukt.. Väntat på detta så länge att komma vidare på något sätt och nu kan vi äntligen göra det förhoppningsvis. Känner mig väldigt lycklig men samtidigt rädd. Hoppas jag har gjort rätt. Men jag tror de, det känns så. Jag behöver något eget och då satsar jag nu, det får bära eller brista! :). Jobb i morgon och efter de kalas för Tilda , jag mår bra :).v puss och Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Things will change, Life goes on.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela