Ida Nordqvist

Malliis!

Publicerad 2013-06-17 16:00:57 i Allmänt,

Hejj! Sitter i bilen i skövde och väntar på att Martin ska bli klar med sitt yrkesprov, får verkligen hålla tummarna för att han klarar det denna gång! Efter det blir det att rulla mot Mariestad för i natt drar det iväg till Landvetter och till Mallorca! Ååh vad jag har längtat och oj vad jag ska njuta denna vecka eftersom det är den enda veckan jag är ledig i sommar. Midsommar på fredag med ju, är rätt skönt att inte vara i Sverige då faktiskt så man slipper det bekymret med vad man ska göra och hur många paraplyer man måste ha med sig eftersom det alltid är skit väder då. Hoppas ni får en fin midsommar här hemma nu iaf om det fortfarande är någon som läser min blogg ;) ha det finast! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Things will change, Life goes on.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela